ZorgpleinNoord onderzoekt, adviseert en verbindt.

Home Over ZPN Inloggen
ZorgpleinNoord | Grootste werkgeversverband zorg & welzijn Noord-Nederland

Zoek hier in vacatures

Uitgebreid zoeken

Customer journey

Op dinsdag 27 september nam Martine Rooth, aanspreekpunt en eigenaar Ehealth88 ons mee op reis.

Voor organisatie die veel telefoontjes krijgen naar aanleiding van een ingericht klantproces of die veel herinneringen sturen naar patiënten om iets gedaan te krijgen is het verstandig het betreffende proces tegen het licht te houden.

Patiënt- of cliëntgerichte zorg begint met inzicht in de processen die de cliënt doorloopt voor, tijdens en na het zorgproces. Om de patiënt daadwerkelijk centraal te zetten, is het handig te weten waar deze vandaan komt en welke verwachtingen er zijn. Customer journey kan jouw organisatie dit inzicht geven.

Uit meerdere uitgevoerde customer journey’s blijkt het onderdeel communicatie ondermaats te scoren in de huidige praktijkvoering.

Advies en ledenvoordeel