ZorgpleinNoord onderzoekt, adviseert en verbindt.

Home Over ZPN Inloggen
ZorgpleinNoord | Grootste werkgeversverband zorg & welzijn Noord-Nederland

Zoek hier in vacatures

Uitgebreid zoeken

Zorgmarketing: hoe bouw je een sterk (zorg-)merk?

Zorgmarketing: hoe bouw je een sterk (zorg-)merk?

Datum: dinsdag 19 november 2013, van 13.00 uur tot 16.30 uur

Een flitsende huisstijl is niet voor elk merk het beste. Dit hangt namelijk in sterke mate af van de doelgroep en de positionering van een merk. Toch komt het in de zorgsector nog maar weinig voor dat communicatiemiddelen worden aangestuurd vanuit een helder geformuleerde marketingstrategie. Terwijl juist de strategie de basis is voor alle uitingen.

Robbert Klein Koerkamp van ZorgfocuZ vertelde tijdens een interactieve workshop over hoe door middel van strategische marketing aan een sterk merk kan worden gebouwd.

Advies en ledenvoordeel