ZorgpleinNoord onderzoekt, adviseert en verbindt.

Home Over ZPN Inloggen
ZorgpleinNoord | Grootste werkgeversverband zorg & welzijn Noord-Nederland

Zoek hier in vacatures

Uitgebreid zoeken

De Week van Zorg en Welzijn 2018

Wat gaat u organiseren?


Van 12 t/m 17 maart 2018 vindt voor de zesde keer de nationale Week van Zorg en Welzijn plaats. Bij uitstek de mogelijkheid voor zorg, welzijn, gemeenten en onderwijs om aan het publiek te laten zien waar de sector Zorg en Welzijn voor staat.

Werken in het sociaal domein is kunde! Het thema is dan ook: ‘Maak kennis met kunde’. Door een realistisch beeld van de sector te geven willen we bijdragen aan het stimuleren van een gezonde en toekomstbestendige arbeidsmarkt in onze regio en aan de leefbaarheid in Noord-Nederland (Groningen, Friesland, Drenthe).

Waar kan uw organisatie aan meedoen?
Vaste programma-onderdelen in de Week van Zorg en Welzijn zijn de open huizen (veelal op vrijdag/zaterdag), speeddaten (dinsdag), de Nacht van Zorg en Welzijn en nieuw in het programma is Meelopen. Wilt u hiervan meer weten? Gebruik dan het menu links op deze pagina. Het is aan u op welke wijze uw organisatie meedoet aan de week. Misschien heeft u een ander idee, laat het ons dan weten! Ook hebben we een aantal voorbeelden uit het hele land gebundeld in het inspiratieboekje. Hierbij ook de printversie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Communicatie en Imago, tel: 050 – 5757470.

Doelen van deze imagocampagne

  • Realistisch beeld geven over werken in zorg en welzijn.
  • Beroepstrots bevorderen.
  • Arbeidsmarkt bedienen.


Publiciteit
Als u zich heeft aangemeld bent u verzekerd van publiciteit door ZorgpleinNoord. Wij bieden u graag een podium. Want naast de landelijke publiciteit –met als ambassadeur de oud-olympisch zwemkampioen Maarten van der Weijden- geven we onze eigen kleur aan de Week van Zorg en Welzijn in Noord-Nederland. Paginagrote advertenties in dag- en weekbladen, reportages op regionale radio en tv, films over persona’s, radiospots, banners op social media. Deze keer dus geen huis-aan-huiskrant en borden aan de kant van de weg.

Advies en ledenvoordeel